[ h / a / b / int ] [ lit / mu / v ] [ gif ]

/b/ - Rastgele

Name
Email
Subject
Comment
File
Password (For file deletion.)

File: 1517174280508.jpg (169.74 KB, 1000x667, Torchlit-Parafe-1.jpg)

0fbd3 No.1001

Anonlar bildiğiniz gibi Tun*y denilen ekş*ci f*tbol başlıklarına entry giren, toruchan zamanında toru kapansa da herkes bana gelse diye bekleyen umutsuz orospu çocuğu çığrından çıktı ve de postları editleyip, silip keyfi ban atıyor.

Burası kime ait bilmiyorum ama şuanda burada olabiliriz. Herkes özgürce fikirlerini dile getirsin lütfen.

Anonlar bu şerefsiz norminin yüzünden çan kültürü yok olmak üzere bakın artık iyice her şey el ayak altına düştü facebook grupları, liseliler, inc* artıkları buralara doldu ne zamandan beri bu piçin zamanından beri pik noktasına ulaştı. Gerçeklerin duyulmasını istemeyen şerefsizin teki bu.

Buradan genel görüş bildirelim anonlar!

43d0a No.1002

kimsin sen waifu postlayan anon mu?

1e84b No.1004

sie lan

0fbd3 No.1005

>>1002
Hayır anon, değilim. Ancak waifu paylaşılmasına karşı değilim boku çıkarılmadıktan sonra. Ulan hepiniz mi unuttunuz dörtkolu. Ulan ne günlerdi. Toruda boku çıkmadıktan sonra waifu olabilir.

>>1003

Anon ciddi misin? Bilmiyordum. Neresi var isimibnesi olmayan birisine ait. Veyahutta hemen açabileceğimiz 8ch tarzı bir platform var mı?

43d0a No.1007

op sen kimsin peki tunaya karşı tavır almışsın. tunayla sorunun ne? tahtada ne yapıyordun? önce senin ne yaptığını bi öğrenelim.

43d0a No.1010

>>1009
op un bu tavrının kaynağını öğrenelim ondan sonra tunaya geliriz. öt bakalım op. inkar etsen de waifu posting yapan sensin, siliyor diye sinirlendin di mi?

2e1f3 No.1011

ananı sikeyim senin kanser iti siktir lan buradan da

0fbd3 No.1012

>>1006
Anon nereyi kastettin kraut'u mu karachan'ı mı? Anon neresi olursa olur, canlandıralım. Bu böyle olmaz.
>>1010
Hayır anon, şuanda o waifu posting yapan anon burada olsa da cevaplasa. Anon bu adam en başından beri leş kargası gibi toru yıkılsa da millet bana gelse diye bekleyen birisi. Kendisi fatih terim başlıklarına entry giren normi normi siyaset başlıklarına entry giren kafasına göre milleti banlayıp, silip, postları editleyen şerefsizin birisi. Bu adamın tahtası aktif olduğundan beri her şey de çığrından çıktı artık toru iyice ele ayağa düştü. Kendisi trchan'dan da gelme değil kendisi 4chan'da falan takılan ekşici bir piçin teki. Kesinlikle anonların muhatap alabileceği kalitede bir adam değil.

b5ad1 No.1015

beyler tunay adamdır yaw. adam bizim için uğraşıyor. kanserin biri sabah gelip 5 tane waifu tiradı açıyor sonra gün boyu aralıklarla devam ediyor. tunay ne yapsın? silmesin mi? bakir gelip kendi fotoğraflarını sıçıp kendi tiradlarını bumplıyor tahtadaki bütün muhabbet ölüyor. tek konu o spastiğin tiradları oluyor. aynı şeyleri sıçıp duruyor. söyleyin tunay ne yapsın? tunay ne yapsın ßeyler? tavsiyeniz varsa söyleyin.

489b0 No.1017

>>1014
anon OP olacak adam dünyadan habersiz bir yeniibne. burasının nasıl bir ortam olduğunu bilmiyordum diye cevap veriyor isimibnelerinden söz edenlere de.
isimibneleri burada takılıyor diye post atmış olan çopurun köpeğine de bir sözüm var sende buradasın herkeste burada, isimibnesi dediğin kişiler de diğer yerlerde. yeter artık gelmeyeceğiz sizin sikik tahtanıza çopurlar.

kachan admini de sırf psikoloji öğrencisi bir kız üzülmesin diye kafasına göre post silen biri Tunay'dan beter. kachan'a post gireni sikeyim.

0fbd3 No.1018

>>1014
Anon sordumya sana 8ch'da var mı diye niye köşelilik yapıyorsun tamam oraya geçelim eğer burası fb'cu kanserlerinse. Bak sana güveniyorum burası gerçekten facebookçu kanserlerin mi?

https://8ch.pl/kachan/res/301.html

Buraya geçiyoruz anonlar.


BURAYA GEÇİYORUZ ANONLAR, DAHA BAĞIMSIZ BİR PLATFORM ORADA TARTIŞALIM.

https://8ch.pl/kachan/res/301.html

7445d No.1019

File: 1517176081193.jpg (83.78 KB, 960x960, heiwajima.miru - BPIgvrkgP….jpg)

>>1015
abartma 2-3 max 4 tane waifu tiradı açılıyor. o da art arda değil aralıklarla açılıyor ki bir sayfada 25 tirad olduğunu hesaba katarsak hiç de fazla bir rakam değil.

0fbd3 No.1020

>>1017
HAY AMINIZA KOYAYIM YER BEĞENDİRTEMEDİK.
NERESİ KANSER-FREE, İSİMİBNESİ-FREE?

e8e9e No.1022

>>1017
>kachan admini de sırf psikoloji öğrencisi bir kız üzülmesin diye kafasına göre post silen biri
Bunu biraz açıklamak ister misin anon?

43d0a No.1026

>>1012
>>1013
yeni değilim ve tunayı ilk tahtasını açtığında tanıdım. muhtemelen siz de o zaman tanıdınız. kanser tayfa ilk günden beri bu adamla uğraşıyor. başlarda ismi soyismi anonların diline düştü, sonra sevdiği kız, sonra tüm kimliği. anonlar ifşa ifşa diye ağladı. sonra kanser tabiriyle ifşa olacak bir şey kalmadı adamın, anonlar bu duruma da bozuldu, ifşa edip tunayla uğraşacakları bir şey kalmadı. o zamanlarda tunayın bok görsellerine midesinin bulandığını öğrendiğimde biraz adamla uğraştım ama banlamadı beni. spamlayan kanser tayfayı banladı. admin bir zaman anonların istediği bir şeyi gerçekleştirmişti, o anonlar sonra tunayın yaptığına tepki gösterdi. tunay herkesi banladı tahta durdu. ban adfı getirdi anonlar yine aynı saçmalığa devam etti.

tunay ne zaman ılımlı yaklaştı tüm kanser tepesine bindi. ne zaman sert yaklaştı kanser yine tepesine bindi. adama yaşattıklarınızı bana yapmış olsaydınız tam anlamıyla amınıza kordum. siktirin gidin şimdi.

43d0a No.1028

>>1027
şu anlattıklarımın yaşanmadığını inkar etsene bücür.

43d0a No.1030

>>1029
>lurk moar
ben onu en son 2012 de /a da gördüm. bana söylenmişti çünkü o zaman orda yeniibneliğimi belli etmiştim. neyi kaçırdım yani tunay tahtasını açmadan önce toruda trchan de isimibneliği mi yapıyordu?

43d0a No.1031

File: 1517177302767.jpeg (511.95 KB, 1869x540, A3891E5F-53E1-4222-A56D-D….jpeg)

>>1016
sen 10 yaşında kanalını büyütmeye çalışan bir veletsin.

0fbd3 No.1035

Anonlar, kafayı yedi herhalde silip duruyor.

Siz de bir tirad açabilir misiniz bu uyanış için?

https://8ch.net/toruko

0fbd3 No.1037

>>1036
Niçin orada açmalıydım ki?
Açılmadı hem orada, sitede sorun var sanırım.

b6f20 No.1041

http://archive.is/5EPLk
https://justpaste.it/1czfp

tunay'ın ekşi'deki mesajlaşmaları

e8e9e No.1077

>>1041
TunGAY harbiden de postları siliyormuş lan.



[Return][Go to top] [Catalog] [Post a Reply]
Delete Post [ ]
[ h / a / b / int ] [ lit / mu / v ] [ gif ]